يه کاری رو می خوای بکنی اما هی پشت گوش می اندازی."…

يه کاری رو می خوای بکنی اما هی پشت گوش می اندازی.» توی فرجه انجام می دم».» بعد امتحنا» . زياد به ش فکر می کنی اما بی موقع يادش می افتی. هی نمی کنی نمی کنی تا بالاخره «خوابشو می بينی» و من ديشب خواب ديدم که بالاخره رفتم و دوتا توپ پلاستيکی خريدم برای «دريپ گل» . خواستم یکيش پنچر باشه تا جلد دومی کنم اما نداشت . متاسفانه يادم نميآد شوت يه ضرب بازی کردم يا دريپ گل!

حالا که صحبت خواب شد اينرو هم بگم که مدتيه خواب سيگار کشيدن می بينم. جلوی پدر و مادر خيلی هم معذب! در نتيجه به يه دوست ناباب احتياج دارم که منو سيگاری کنه!

LinktoComments(‹132›)

Comment

بیان دیدگاه

دسته دسته‌بندی نشده

پاسخی بگذارید

